Economie

In mediul de afaceri competitiv, Podravka tinteste progresul continuu in afaceri si in dezvoltarea gamei de produse, mentinandu-si pozitia de lider in categoriile selectate, luand in considerare diferentele fiecarei piete individuale.

Datorita increderii acumulate de-a lungul anilor in ochii consumatorilor nostri, am devenit brandul alimentar nr. 1 din regiunea Adriatica si ne-am pozitionat ca un participant semnificativ pe piata produselor farmaceutice, nu doar in Croatia ci si in multe alte tari din Europa de Sud-Est. Prin imbunatatirea sistematica a modului de desfasurare a afacerilor si a calitatii produselor sub brandurile cunoscute, ne concentram pe crearea de valoare adaugata pentru persoanele interesate si, utilizand forte interne, ne dorim sa realizam o sinergie intre sectoarele de afaceri din industria alimentara si farmaceutica.   

Aproape jumatate din venituri Podravka le realizeaza pe piata interna si cu aceste rezultate contribuie la economia croata. Cresterea continua a veniturilor si profitabilitatea se observa in acelasi timp si in economiile celor patruzeci de tari de pe cele cinci continente in care ne desfasuram activitatea.

In mediul de afaceri competitiv, Podravka tinteste progresul continuu in afaceri si in dezvoltarea gamei de produse, mentinandu-si pozitia de lider in categoriile selectate, luand in considerare diferentele fiecarei piete individuale. 

Podravka este un intermediar important in conectarea afacerilor cu socialul in Croatia si in afara ei si prin activitatile noastre ne straduim sa contribuim la dezvoltarea comunitatii sociale in general.