Gust
Selectand cu atentie ingredientele si aromele, Podravka creeaza produse de care generatiile de consumatori se pot bucura, datorita mirodeniilor unice si specifice utilizate.
Gustul alimentelor este unul din cele mai importante criterii atunci cand alegem mancarea. Selectand cu atentie ingredientele si aromele, Podravka creeaza produse de care generatiile de consumatori se pot bucura, datorita mirodeniilor unice si specifice utilizate. Preferintele familiale si traditia, stilul de viata, mediul, varsta si sexul reprezinta factorii cheie in formarea obiceiurilor alimentare.
In Laboratorul de cercetare senzoriala si culinara, condus de profesorul Zlata Bartl, aromele sunt proiectate folosind dispozitive si tehnici culinare, roboti de imprimare alimentara 3D si solutii software pentru cele mai bune combinatii de ingrediente bazate pe compozitia chimica. Testarea si confirmarea sunt efectuate folosind metode senzoriale clasice (explicite) si soluții software avansate (implicite) bazate pe inteligenta artificiala, in interactiune cu consumatorii din toate grupele de varsta. Pe langa propriile noastre scopuri de dezvoltare (dezvoltare experimentala), laboratorul este destinat si cercetarii industriale si cooperarii in proiecte de cercetare.
In plus fata de cercetare si dezvoltare, acest laborator este, de asemenea, echipat cu cele mai moderne echipamente multimedia pentru crearea de continut media si streaming live pentru promovarea produsului.
Analiza senzoriala
- Deliciosul produs Podravka nu a luat nastere accidental. O echipa ampla de experti este raspunzatoare pentru acest lucru, ce detine multi ani de experienta, dedicata intelegerii nevoilor consumatorilor si preferintelor referitoare la arome. Fiecare produs este supus testarii in laboratorul echipat profesionist pentru analiza senzoriala si care functioneaza in deplina conformitate cu standardele ISO internationale. Angajatii Podravka au un rol important in munca acestui laborator, participand ca membri ai comisiilor de evaluare, in functie de nevoile laboratorului.
- Un produs de buna calitate este unul ce satisface sau depaseste asteptarile consumatorului. Acesta este motivul pentru care introducem sistematic consumatorii in procesul senzorial de dezvoltare a produsului.
- Acceptabilitatea senzoriala consta in principal in calitatea gustului si reprezinta o platforma importanta fara de care produsul nu ar avea succes.
- Dupa afisarea interesului principal fata de produs pe baza reclamelor si promovarii din jurul acestuia in momentul in care este lansat pe piata, sustinerea permanenta a calitatii demonstrate a gustului este importanta pentru succesul pe termen lung al produsului.